reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Malý

Ivan Malý

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nepoznám hranice, len myšlienkové pochody, ktoré sú občas pre mňa tak revolučné, že ma premieňajú v lepšieho človeka. Zoznam autorových rubrík:  ManželstvoVzťahyMyšlienkyZo života...SúkromnéČo ma živí

reklama

Manželstvo

Stala sa mi fakt dobrá vec – oženil som sa!

Ivan Malý

Stala sa mi fakt dobrá vec – oženil som sa!

Nestala sa náhodou, ani z donútenia,  či okolnosťami. Proste som sa tak rozhodol. Hovorím o dôležitom rozhodnutí, ktoré dnes väčšinu slobodných ľudí desí - vstúpil som do manželstva. Samozrejme, boli sme na to dvaja, ale TO rozhodnutie zrelo v každom z nás samostatne. Nebudem tu rozvádzať celú genézu nášho vzťahu, len poviem toľko, že našiel som „kosť zo svojich kostí a nebolo nad čím rozmýšľať. Či áno...!? Ako to vlastne s tým manželstvom dnes je?

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 59
reklama
SkryťZatvoriť reklamu