reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Malý

Ivan Malý

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nepoznám hranice, len myšlienkové pochody, ktoré sú občas pre mňa tak revolučné, že ma premieňajú v lepšieho človeka. Zoznam autorových rubrík:  ManželstvoVzťahyMyšlienkyZo života...SúkromnéČo ma živí

reklama

Zo života...

Ako sa dokazujeme v maličkostiach

Ivan Malý

Ako sa dokazujeme v maličkostiach

Bola to normálna nedeľa a ako mávame s Miškou vo zvyku, išli sme za kamošmi na návštevu. Cestou sme sa zastavili v Billa, kúpiť nejakú drobnosť na mlsanie. Mal som šťastie a vymákol som flek asi tri miesta od vchodu. Dve priamo pred vchodom sú vyhradené pre telesne postihnutých a v čase, keď som parkoval, boli prázdne. Teda ešte asi 20 sekúnd...

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu